«Ти як?» — турбота про ментальне здоров’я у нашій громаді

«Ти як?» — турбота про ментальне здоров’я у нашій громаді

На літній естраді відбувся важливий захі...

З Днем Конституції України, громадо!

З Днем Конституції України, громадо!

Вишнева міська громада відзначила одне з...

Шановні мешканці Вишневої міської громади!

Шановні мешканці Вишневої міської громади!

Щиро вітаю вас із Днем Конституції Украї...

26 червня — День кримськотатарського прапора

26 червня — День кримськотатарського прапора

Цей день символізує незламність духу, бо...

ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Ставки місцевих податків та зборів на 2025р. Детальніше тут

Реквізити рахунків для обліку доходів бюджету Вишневої міської ТГ Державний бюджет у 2025 році
Вишневої міської ТГ Міський бюджет       у 2025 році
ти як?

Офіційно




Back Головна

Пенсійний фонд переїхав у Софіївську Борщагівку

Пенсійний фонд переїхав у Софійську Борщагівку Києво-Святошинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного Фонду України в Київській області змінив юридичну адресу. Відтепер прийом громадян ведеться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 а.

«На жаль, в умовах карантину ми працюємо в обмеженому доступі. Обслуговування Києво-Святошинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного Фонду України в Київській області змінив юридичну адресу. Відтепер прийом громадян ведеться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 а.   «На жаль, в умовах карантину ми працюємо в обмеженому доступі. Обслуговування громадян здійснюється перед вхідними дверима сервісних центрів. Звичайно, закликаємо громадян залишатись вдома і тільки за необхідності приходити до Пенсійного фонду. До того ж, у нас працюють дистанційні послуги, якими можна скористатись, зокрема вебпорталом ПФУ» - розповіла Алла Приймаченко, начальник Києво-Святошинського сервісного центру. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна отримати майже весь спектр послуг, серед яких і можливість отримати довідки про перебування на обліку, про розмір заробітної плати/пенсії та інші. Також по області задіяно додатково 38 телефонів «гарячих ліній». На період карантину, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області працюють в новому режимі:  Понеділок – 10.00-19.00. Вівторок – 10.00-19.00. Середа – 10.-00-19.00 Четвер – 10.00-19.00 П’ятниця – 10.00-17.45.  В громадській приймальні Києво-Святошинського сервісного центру прийом здійснюють 10 кваліфікованих працівників Фонду, робочі місця яких обладнано з використанням сучасного технологічного та інформаційного забезпечення, встановлено систему відео спостереження. Також приміщення облаштовано належними умовами для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Для зручності відвідувачів, працює електронна черга, що чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність. Отримавши через спеціальний термінал талон з номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування, має змогу відстежувати її проходження на екрані спеціально оснащених моніторів та підійти до потрібного спеціаліста. Оскільки людина обирає у меню послуг категорію питання, вона потрапляє саме до відповідного фахівця і швидко отримує необхідну послугу.  Мешканці можуть отримувати послуги у комфортних умовах, впродовж всього дня, адже сервісний центр працює без обідньої перерви.  Доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів, удосконалення дистанційних форм обслуговування громадян – це ті пріоритети, над якими працівники Фонду працюватимуть і надалі.громадян здійснюється перед вхідними дверима сервісних центрів. Звичайно, закликаємо громадян залишатись вдома і тільки за необхідності приходити до Пенсійного фонду. До того ж, у нас працюють дистанційні послуги, якими можна скористатись, зокрема вебпорталом ПФУ» - розповіла Алла Приймаченко, начальник Києво-Святошинського сервісного центру.На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна отримати майже весь спектр послуг, серед яких і можливість отримати довідки про перебування на обліку, про розмір заробітної плати/пенсії та інші. Також по області задіяно додатково 38 телефонів «гарячих ліній».

На період карантину, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області працюють в новому режимі:

Понеділок – 10.00-19.00.

Вівторок – 10.00-19.00.

Середа – 10.-00-19.00

Четвер – 10.00-19.00

П’ятниця – 10.00-17.45.

В громадській приймальні Києво-Святошинського сервісного центру прийом здійснюють 10 кваліфікованих працівників Фонду, робочі місця яких обладнано з використанням сучасного технологічного та інформаційного забезпечення, встановлено систему відео спостереження. Також приміщення облаштовано належними умовами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Для зручності відвідувачів, працює електронна черга, що чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність. Отримавши через спеціальний термінал талон з номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування, має змогу відстежувати її проходження на екрані спеціально оснащених моніторів та підійти до потрібного спеціаліста. Оскільки людина обирає у меню послуг категорію питання, вона потрапляє саме до відповідного фахівця і швидко отримує необхідну послугу.

Мешканці можуть отримувати послуги у комфортних умовах, впродовж всього дня, адже сервісний центр працює без обідньої перерви.

Доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів, удосконалення дистанційних форм обслуговування громадян – це ті пріоритети, над якими працівники Фонду працюватимуть і надалі.

Новини державних органів

Податкова повідомляє