Майже три тижні гаряча вода у Вишневому надається за нормованим графіком. Як повідомлялося раніше, влада міста вжила вимушені заходи, аби мати можливість забезпечувати вишнівчан гарячою водою та накопичити ліміти на газ для опалювального сезону.
До початку опалювального сезону гаряча вода надаватиметься у п’ятницю, суботу та неділю. Деякі мешканці скаржаться, що у п’ятницю зранку гарячої води ще немає. Наші журналісти дізналися яким чином комунальні служби Вишневого готуються до подачі гарячого водопостачання.
У п’ятницю зранку працівники комунальних підприємств проводять запуск котельні. Поки тепло дійде по трубах до квартальних бойлерів чи підстанцій, повинен пройти деякий час, адже котли КП «Вишнівськтеплоенерго» повинні нагріти декілька тон води. Таким чином у користувачів гаряче водопостачання з’являється близько 10-11 години ранку. Вимикають котельні у понеділок, приблизно о 9-10 годині. Тепло, яке залишається у трубах, тримається ще декілька годин. «Фактично, гаряча вода у Вишневому є повні три дні: з ранку п’ятниці до ранку понеділка», - зазначив начальник житлово-комунального відділу виконкому Олександр Волков.
Як оплачувати гаряче водопостачання за умов його нормованої подачі? Ті користувачі, які встановили лічильники на гарячу воду, можуть самостійно контролювати її використання. Для решти – здійснюється перерахунок відповідно до діючого тарифу та днів, коли у місті здійснюється підігрів води.
Комунальники наголошують на тому, що фізично неможливо надати гарячу воду у п’ятницю з самого ранку. Також вони зазначають, що даний режим викликає певні незручності у роботі самих підприємств. По-перше, у вихідні працювати доводиться у напруженому режимі. По-друге, така неритмічна робота потребує постійного видавлювання повітря з систем. Ускладнює ситуацію й те, що ліміти газу надаються на 10 днів. У зв’язку з цим директор КП «Вишнівськтеплоенерго» Петро Трегуб кожного тижня повинен отримати дозвіл у НАК «Нафтогаз Україна» на використання певної кількості газу. Тому працівники комунальної сфери надання послуг населенню вкотре просять вишнівчан з розумінням віднестися до вимушених заходів економії газу та у разі виникнення непередбачуваних обставин з підігрівом води телефонувати до ЖЕД чи у центральну диспетчерську службу за телефоном: 5-05-42.
< Попередня | Наступна > |
---|