ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Виконком Центр, який змінить Вашу уяву про адміністративні послуги

Центр, який змінить Вашу уяву про адміністративні послуги

Центр, який змінить Вашу уяву про адміністративні  послуги

 

У листопаді минулого року Верховною Радою України було прийнято низку Законів, що дозволяють передати частину повноважень Мінюсту з надання та реєстрації адміністративних послуг органам місцевого самоврядування, державним виконавцям та банківським установам. Згідно постанови №1130 від 25.12.2015 р. їх акредитацію здійснює спеціальна Комісія з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації Міністерства юстиції у порядку, встановленому Кабміном.

Першим заступником голови Київської обласної державної адміністрації Левом Парцхаладзе засновано проект сучасного сервісного центру «ГОТОВО!». Він вже отримав акредитаціюМіністерства юстиції України на здійснення послуг у сфері державної реєстрації.

Слід зазначити, що ця установа докорінно відрізняється від будь-якої подібної державної. Основною метою облаштування такого сервісного центру є спрощення та полегшення спілкування між громадянами та державою шляхом надання якісних, простих та зручних сервісів. Серед інновацій, які будуть доступні користувачам: технологічність, доступність, зручність, швидкість, наявність електронної черги, онлайн реєстрації, сучасного call-центру.  Головною перевагою Центру є абсолютна прозорість, виняткова культура обслуговування, відсутність будь-яких додаткових і необґрунтованих сплат.

Документ-сервіс «ГОТОВОнадаватиме послуги за такими напрямами:

-державна реєстрація;

-архітектура та будівництво;

-земельні відносини;

-міграційне адміністрування.

Вартість послуг залежатиме лише від термінів їх виконання. Голова Київської ОДА Максим Мельничук запевнив, що сервісний центр планується відкрити вже в травні цього року. Він буде розташований на площі 660 кв.м. у дворі Київської обласної державної  адміністрації.

За словами автора проекту, Лева Парцхаладзе,можливість здійснення послуг акредитованими суб’єктами у сфері державної реєстраціїце лише перший крок на шляху змін, які запроваджуються для реалізації сервісного центру нового формату. «Зараз ми активно працюємо у інших напрямках. Хочемо, аби якомога більше державних послуг громадяни могли отримувати у нас – в одній будівлі, швидко, доступно, з гарним сервісом та без хабарів», - зауважує він.

 

      Лариса Костенко