ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Виконком КОДА наполягає на поверненні повноважень з регулювання ціноутворення пасажирських перевезень для контролю монополістів

КОДА наполягає на поверненні повноважень з регулювання ціноутворення пасажирських перевезень для контролю монополістів

КОДА наполягає на поверненні повноважень з регулювання ціноутворення пасажирських перевезень для контролю монополістів

Лист з відповідною ініціативою направив у Кабінет Міністрів України перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе. Органи державної влади повинні мати повноваження встановлювати і регулювати тарифи на пасажирські перевезення.

Тільки в такий спосіб можна уникнутинегативних соціальних явищ. Тому Київська обласна державна адміністраціянаполягає не лише на поверненні таких повноважень, але й на значномуспрощенні та скороченні самої процедури встановлення або зміни тарифів, якараніше займала щонайменше два-три місяці.

Перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе зазначає: «Вважаємо, що відміна державного регулювання тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту призведе до нерегульованого зростання вартості проїзду. А це, в свою чергу, може створити ситуацію, коли малозабезпечені верстви населення не матимуть змоги вільно користуватися послугами пасажирського автомобільного транспорту, а також завадить органам державної влади ефективно контролювати якість роботи перевізників. Адже після укладання договорів про організацію перевезень пасажирів, той чи інший перевізник фактично стає монополістом на певних автобусних маршрутах і держадміністрація не може впливати на вартість проїзду».

Нагадаємо, що п’ятого травня набули чинності зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифівна перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у

звичайному режимі руху в приміському та міжміському сполученні в масштабах адміністративних областей. Відтоді фактично було встановлено вільне ціноутворення, і наразі державні адміністрації не мають жодних повноважень ані встановлювати, ані регулювати такі тарифи.