За півроку споживачі газу Київської області отримали понад 285 тисяч інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії. Багатофункціональність та різноманітність каналів комунікації дозволила споживачам отримувати комплексне обслуговування без відвідування офісів компанії.
Зокрема за шість місяців споживачі газу Київщини отримали майже 230 тисяч консультацій Контакт-центру в телефонному режимі, понад 27 тисяч відповіддей на електронну пошту та майже 10 тисяч онлайн-консультацій через Особистий кабінет.
Нові сервіси газової компанії користуються попитом серед споживачів, оскільки за їх допомогою можна дистанційно вирішіти безліч питань: сплатити за газ, передати показання лічильника, отримати консультацію, звірити рахунок, уточнити тариф чи реквізити і навіть записатися на особистий прийом. За результатами опитування, яке проводив центр «Соціальний моніторинг» навесні цього року, наявність переваг від користування сервісами газової компанії відчули понад 73 % респондентів.
«За рік ми створили для клієнтів Контакт-центр, Особистий кабінет, запровадили 5 нових способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVRдля цілодобового оперативного обслуговування. На споживачів також чекає запровадження мобільного додатку – сервісу, який дозволить комфортно управляти своїм газовим рахунком з телефону, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу «Київоблгазу» Ігор Охріменко.
Поки що споживачі віддають перевагу живому спілкуванню з операторами контакт-центру (86 % усіх звернень). Десята частина звернень – це листування електронною поштою. Також набуває все більшу популярність мультифункціональний сервіс Особистий кабінет, який дозволяє в одному «кейсі» тримати історію своїх звернень, оплат, даних споживання та отримувати найактуальнішу інформацію про тарифи та обслуговування.
Найпопулярніша послуга - передача показань лічильника з 1 по 5 число – для того, щоб рахунок за газ відповідав фактичному споживанню. Найзручнішими способами передачі показань є Особистий кабінетта смс-повідомлення на короткий номер 7104.
Довідка про сервіси
Контакт-центр:Стаціонарний 044 39 49 104, 044 3646 104,Мобільний 097 104 5 104, 050 104 5 104
з 8:00 до 20:00 або цілодобово за допомогою голосового меню
Пошта Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Особистий кабінетна сайті 104.ua
Показання лічильника – смс на 7104 у форматі: ХХХХХХХХХХ[пробіл]ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр)
< Попередня | Наступна > |
---|