Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу подає:
- заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору за формою № 10ДР;
- документ, що посвідчує особу;
- один з таких документів: витяг з реєстру територіальної громади;
- паспорт, виготовлений у формі книжечки; тимчасове посвідчення громадянина.
Представник додає до Заяви за формою № 10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя а також документ, що підтверджує інформацію про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) довірителя.
Фізична особа – платник податків може отримати зазначені відомості з Державного реєстру в один із таких способів:
- в паперовій формі – шляхом звернення особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу та подання документів відповідно до вимог розділу Х Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
- в електронній формі – шляхом надсилання запиту через мобільний додаток «Моя податкова» (застосунок «Моя податкова» в App Store або Google Play) або засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua), або засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» (diia.gov.ua).
Матеріали за поосиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/898278.html
ГУ ДПС у Київській області
Наступна > |
---|