29 серпня 2022 року у Вишневій міській громаді відбулася традиційна і одночасно інноваційна зустріч - освітній івент педагогічних працівників в рамках серпневої наради: «Якісна освіта як запорука успіху України в майбутньому. Освітній простір Вишневої громади в умовах воєнного часу».
Освітян громади гостинно приймав колектив ВЛ «ІДЕАЛ» (директор пані Лідія Жайворонок). До уваги учасників колектив ВЛ «ІДЕАЛ» запропонував свій волонтерський проєкт: фотовиставку «Волонтерська діяльність освітян громади під час війни», а також короткометражну документальну стрічку «Наш освітянський фронт».
Спікерами зустрічі були:
Олексій ПОЛІЩУК– заступник міського голови Вишневої МТГ «Привітання освітян з початком нового 2022-2023 навчального року»
Валерій СКОЧКО– начальник Управління освіти Вишневої МТГ «Про особливості організації навчального процесу в 2022/2023 навчальному році».
Айдер СЕЇТОСМАНОВ– експерт Шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні»
«Про підписання Меморандуму про співробітництво між Шведсько-українським проєктом «Підтримка децентралізації в Україні» та Вишневою міською ТГ Київської області»
«Партнерство вчителів, батьків та учнів під час досліджень МАН. 10 порад.»
Володимир СЕРГІЄНКО– директор Навчально-наукового інституту перепідготовки, підвищення кваліфікації та до університетської підготовки НПУ ім. Михайла Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України
«STEAM – освіта як основа інноваційного розвитку закладів освіти»
Олеся ШЕЛЕСТ– методист відділу практичної психології і соціальної роботи КОР КОІПОПК
«Психологічна стійкість в умовах війни: індивідуальний та національний вимір»
Начальник Управління освіти Валерій Скочко подякував освітян громади за активну волонтерську та освітню діяльність у воєнний час, а також окреслив основні напрямки та особливості діяльності закладів освіти 2022-2023 навчальному році.
На конференції були обговорені та прийняті
РЕКОМЕНДАЦІЇ
«Якісна освіта як запорука успіху України в майбутньому. Освітній простір Вишневої громади в умовах воєнного часу».
Управлінню освіти:
організувати співпрацю Вишневої міської територіальної громади з Шведсько-Українським проєктом «Підтримка децентралізації в Україні»;
- створити робочу групу для реалізації проєкту у складі:
- Сергія Фефелова – заступника начальника Управління освіти;
- Світлани Сушко – директора КУ «ЦПРПП»;
- Володимира Плахотнюка – директора Вишнівського академічного ліцею № 1;
- Тетяни Пашинської – Вишнівський академічний ліцей № 2;
- Наталії Руденко Вишнівський академічний ліцей «Основа»;
- Лідії Жайворонок – Вишнівський ліцей «ІДЕАЛ»;
- Ірини Миколаєнко – Крюківщинський ліцей «Лідер»;
- Айдера Сеїтосманова – експерта шведсько-українського проєкту (за згодою).
Керівникам закладів освіти:
- зберігати за працівниками, які знаходяться на службі в ЗСУ або ТО їх робочі місця;
- розробити заходи з національно-патріотичного виховання;
- періодично організовувати інструктажі з правил поведінки під час сигналу повітряної тривоги або інших небезпечних ситуацій;
- забезпечити всебічну підтримку ВПО - учням та педагогам (за наявності);
- обговорити та затвердити рішенням педагогічної ради формат освітнього процесу;
- підготувати укриття відповідно до рекомендацій ДСНС;
- впроваджувати реформу загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»
- забезпечити впровадження у 5-х класах нового Державного стандарту базової середньої освіти
- забезпечити якісний рівень освітнього процесу навчання в закладах освіти
- розробити внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі;
- організувати навчання учнів та працівників закладів з питань особистої безпеки;
- підготувати заклади освіти до осінньо-зимового періоду;
- розробити Програму розвитку спорту у закладах освіти;
Психологічній службі закладів освіти:
- забезпечити психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану;
- формувати у освітян громади навички первинної психологічної допомоги та самодопомоги;
- сприяти зміцненню психологічного та соціального здоров’я; особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення актуальними у воєнний час методами навчання та виховання, ефективними психолого-педагогічними технологіями;
- організувати роботу з педагогічним колективом в напрямку профілактики вигорання, стресу, реакції на стрес та травму;
- використовувати ігрову діяльність в навчальному процесі, як головний інструмент розвитку та подолання стресу;
- використовувати арттерапевтичні засоби для дорослих та дітей.
Переконані, що освітній івент стане у нагоді освітянам громади під час їх діяльності, професійно згуртує та вмотивує до нових творчих звершень. Тримаймо стрій, освітяни! Разом до перемоги!
< Попередня | Наступна > |
---|