ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

Центр, який змінить Вашу уяву про адміністративні послуги

Центр, який змінить Вашу уяву про адміністративні  послуги

 

У листопаді минулого року Верховною Радою України було прийнято низку Законів, що дозволяють передати частину повноважень Мінюсту з надання та реєстрації адміністративних послуг органам місцевого самоврядування, державним виконавцям та банківським установам. Згідно постанови №1130 від 25.12.2015 р. їх акредитацію здійснює спеціальна Комісія з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації Міністерства юстиції у порядку, встановленому Кабміном.

Першим заступником голови Київської обласної державної адміністрації Левом Парцхаладзе засновано проект сучасного сервісного центру «ГОТОВО!». Він вже отримав акредитаціюМіністерства юстиції України на здійснення послуг у сфері державної реєстрації.

Слід зазначити, що ця установа докорінно відрізняється від будь-якої подібної державної. Основною метою облаштування такого сервісного центру є спрощення та полегшення спілкування між громадянами та державою шляхом надання якісних, простих та зручних сервісів. Серед інновацій, які будуть доступні користувачам: технологічність, доступність, зручність, швидкість, наявність електронної черги, онлайн реєстрації, сучасного call-центру.  Головною перевагою Центру є абсолютна прозорість, виняткова культура обслуговування, відсутність будь-яких додаткових і необґрунтованих сплат.

Документ-сервіс «ГОТОВОнадаватиме послуги за такими напрямами:

-державна реєстрація;

-архітектура та будівництво;

-земельні відносини;

-міграційне адміністрування.

Вартість послуг залежатиме лише від термінів їх виконання. Голова Київської ОДА Максим Мельничук запевнив, що сервісний центр планується відкрити вже в травні цього року. Він буде розташований на площі 660 кв.м. у дворі Київської обласної державної  адміністрації.

За словами автора проекту, Лева Парцхаладзе,можливість здійснення послуг акредитованими суб’єктами у сфері державної реєстраціїце лише перший крок на шляху змін, які запроваджуються для реалізації сервісного центру нового формату. «Зараз ми активно працюємо у інших напрямках. Хочемо, аби якомога більше державних послуг громадяни могли отримувати у нас – в одній будівлі, швидко, доступно, з гарним сервісом та без хабарів», - зауважує він.

 

      Лариса Костенко