З початку року органами ГУ ДФС у Київській області розглянуто 304 письмових звернень громадян
Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (37 %), контрольно-перевірочної роботи (27 %), податку на доходи фізичних осіб (9 %).
Зареєстровано 15 скарг на неправомірні дії працівників, це 5 % від загальної кількості звернень. За результатами розгляду підтвердилися (частково підтвердилися) 4 скарги. Посадові особи, які допустили неналежне виконання службових обов’язків, депремійовані. Відповіді на скарги надані у встановлені законодавством терміни.
В Центрі обслуговування платників при ГУ ДФС у Київській області з початку року надано 100,5 тис. адміністративних послуг
Найбільшу питому вагу - 37,5%, серед наданих адміністративних послуг, має послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Протягом січня-серпня громадянам надано понад 38,5 тис. таких послуг.
Запитуваними є послуги з реєстрації книги обліку розрахункових операцій, яких надано 11,6 тисяч, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС – 10,2 тисячі.
Повний перелік усіх адміністративних послуг, які надаються територіальними органами ГУ ДФС у Київській області, можна переглянути на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників, а також за гіперпосиланням http://kyivobl.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/.
Сьогодні на Київщині обслуговування платників здійснює 22 Центри обслуговування, в яких надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.
ГУ ДФС у Київській області
| < Попередня | Наступна > |
|---|


