Що необхідно знати про коронавірусну інфекцію?

Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.

Оголошення

Гранти МОМ для мікропідприємств та самозайнятих осіб

Міжнародна організація з міграції (МОМ) – Aгентство ООН з питань міграції в межах проєкту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу», що фінансується Міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW), оголошує конкурс грантів для підтримки мікропідприємств та самозайнятих осіб.

Грантова програма спрямована на підтримку діючих мікропідприємств (до 10 робочих місць) в таких областях України: Львівська, Закарпатська, Київська (окрім м. Київ), Чернігівська та Сумська. Представники вищевказаних категорій бізнесу, які нещодавно перемістилися до зазначених областей, також запрошуються до конкурсу.

Головною метою проєкту є підтримка відновлення економіки України шляхом сприяння самозайнятості в умовах скорочення ринку праці, створення можливостей для працевлаштування внутрішньо переміщених осіб та задоволення попиту цивільного населення на товари та послуги, які є критично необхідними, в тому числі у місцях з високою концентрацією ВПО.

Грантова підтримка надаватиметься представникам мікробізнесу у таких сферах економіки:

1. Індустрія гостинності, готельне господарство

2. Ресторанний бізнес та громадське харчування

3. Інформаційно-комунікаційні технології

4. Підприємства з виробництва продукції (дрібне виробництво)

5. Легка промисловість

6. Виробництво харчових продуктів фермерськими господарствами

7. Транспортні послуги, у тому числі пов'язані з релокацією бізнесу

8. Суміжні із вищезазначеними сфери економіки

Максимальна сума гранту становить 4 500 євро у гривневому еквіваленті за курсом ООН, який змінюється один раз на місяць. Поточний курс ООН можна знайти за посиланням: https://treasury.un.org/operationalr.../OperationalRates.php

При розгляді заявок особлива увага буде приділена проєктам, які продемонструють:

✅Створення додаткових робочих місць

✅Виробництво товарів, які є критично необхідними або стали дефіцитними

✅Виробництво, яке повністю/частково спрямоване на експорт

✅Застосування інноваційних технологій у веденні бізнесу

✅Збільшення доданої вартості

✅Можливості працевлаштування для таких категорій населення: люди з інвалідністю, молодь, жінки, мігранти, внутрішньо переміщені особи (ВПО) та населення, яке постраждало внаслідок бойових дій, або інша соціально значуща діяльність підприємства.

Гранти надаватимуться на конкурсній основі бізнес-проєктам від наступних категорій зареєстрованих і вже діючих юридичних осіб:

❇️Фізичні особи-підприємці (ФОП)

❇️Фермерські господарства (ФГ), у тому числі фермерські (сімейні) господарства (ФСГ)

❇️Приватні підприємства (ПП)

❇️Один заявник може подати на конкурс лише ОДНУ заявку.

Грантові кошти мають бути використані на таке:

✅закупівля обладнання для виробничої діяльності

✅транспортні витрати на релокацію бізнесу

✅закупівля інструментів для надання послуг

✅створення додаткових робочих місць

✅оренда офісних приміщень, платформ для надання послуг або виробничих майданчиків

✅закупівля сировини та матеріалів для виробництва продукції/надання послуг

❕Для участі в конкурсі потрібно заповнити аплікаційну форму за посиланням https://forms.gle/um5dyfNs3LmYK52N9 до 18:00 6 червня 2022 року.

❕Термін розгляду заявок до 20 червня 2022 року

Етапи та критерії оцінки заявок.

Оцінка заявок відбуватиметься в чотири етапи:

Перший етап. Перевірка на відповідність технічним параметрам (повнота та правильність заповнення заявки, відповідність критеріям мікропідприємства)

Заявки, що не пройшли перший (технічний) етап, відхиляються та не допускаються до подальших етапів.

Другий етап. Заявки будуть оцінені експертами МОМ за такими критеріями:

- доцільність запропонованого плану використання грантових коштів та досяжність очікуваних змін;

- вплив використання грантових коштів на підприємницьку діяльність;

- аналіз потенційних ризиків, включаючи ті, що спричинені бойовими діями, на ведення бізнесу;

- створення робочих місць за бізнес-проєктом;

- запровадження інноваційних методів виробництва/переробки, збільшення доданої вартості тощо.

Третій етап. Відібрані кандидати будуть запрошені до наступного етапу, на якому заявник має підготувати більш розгорнуту заявку (бізнес- план) та презентувати свій проєкт перед конкурсною комісією, до складу якої входитимуть експерти МОМ та представники органів влади. Для прийняття остаточного рішення щодо надання гранту можливі додаткові моніторингові візити представників МОМ на підприємство чи заплановане місце ведення бізнесу.

Четвертий етап. Затвердження плану використання гранту та підписання відповідного договору між МОМ та підприємствами, які будуть затверджені під час третього відбіркового етапу.

 



Заява про екологічні наслідки діяльності

Дані про планову діяльність, мету та шляхи її здійснення: Ліквідаційний санітарно-технічний тампонаж артезіанської водозабірної свердловини №3П, що розташована за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Європейська (поряд житлового будинку 34б).

Замовник: Комунальне підприємство “Вишнівськводоканал” Вишневої міської ради Бучанського району Київської області”.

Основна мета проектованої діяльності: Ліквідаційний санітарно-технічний тампонаж артезіанської водозабірної свердловини №3П.

Засоби здійснення мети: В рамках реалізації планової діяльності передбачається ліквідаційний санітарно-технічний тампонаж артезіанської водозабірної свердловини №3П.

Суттєві фактори, що впливають чи можуть впливати на стан навколишнього природного середовища з урахуванням можливості виникнення надзвичайних екологічних ситуацій:

Для забезпечення гласності та врахування громадської думки щодо запланованої діяльності та на виконання п.1.6 та п.1.8 ДБН А.2.2-1-2003, Замовник здійснює публікації у засобах масової інформації «Заява про наміри» та «Заява про екологічні наслідки діяльності».

При виникненні питань з боку громадськості щодо ліквідації об’єкта буде надана вичерпна інформація і представлені всі необхідні матеріали і документи.

Пропозиції щодо намірів приймаються в місячний термін після публікації: вул. Європейська, 45, м. Вишневе Бучанського району Київської області, 08132, КП «Вишнівськводоканал», Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Виникнення надзвичайних екологічних ситуацій виключене.

Перелік залишкових впливів: Залишкові впливи відсутні.

Вжиті заходи щодо інформування громадськості про планову діяльність, мету та шляхи її здійснення: На поточний час на ділянці не проводяться будівельні роботи. Звернення та пропозиції від громадськості до Замовника не надходили. Негативна реакція населення не прогнозується. Але Замовником надається публікація в засобах масової інформації «Заява про екологічні наслідки діяльності» щодо рівнів впливу зазначеної діяльності на навколишнє середовище.

При виникненні питань з боку громадськості щодо проведення ліквідаційного санітарно-технічного тампонажу артезіанської водозабірної свердловини №3П, їй буде надана вичерпна інформація і представлені всі необхідні матеріали та документи.

Зобов’язання Замовника щодо здійснення проектних рішень: На всіх етапах проектованої діяльності будуть здійснюватися у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки.

Замовник зобов’язується:
- виконати вимоги Закону України «Про охорону земель»;
- виконати вимоги Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- виконати вимоги Водного кодексу України;
- виконати вимоги кодексу України «Про надра»;
- про всі відхилення та аварійні випадки негайно повідомляти органам державного нагляду.

Замовник: Комунальне підприємство “Вишнівськводоканал”
                  Вишневої міської ради Бучанського району Київської області”
 

Проектувальник: Київська гідрогеологічна експедиція
                             ДП «Українська геологічна компанія»



❗ УВАГА ❗

З 25 квітня 2022 року ЦНАП виконавчого комітету нашої міської ради відновлює оформлення та видачу закордонних паспортів та паспортів громадянина України.

Графік роботи:
з понеділка по п‘ятницю: 09.00 - 17.00

Телефони:
063-216-87-72
098-216-87-72
м. Вишня, Чорнов., 46



ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

НА ДАНИЙ ЧАС ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ (ДРАЦС) ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НАШОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗДІЙСНЮЄ ПЕРВИННУ РЕЄСТРАЦІЮ НАРОДЖЕННЯ , СМЕРТІ ТА ШЛЮБУ З ВИДАЧЕЮ СВІДОЦТВ, АЛЕ БЕЗ ВНЕСЕННЯ В ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (ТИМЧАСОВО ВІДКЛЮЧЕНО) З ПЕРЕДАЧЕЮ АКТОВИХ ЗАПИСІВ ДО БОЯРСЬКОГО ВІДДІЛУ ДРАЦС ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ВНЕСЕННЯ.

В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ДІЄ ПРИНЦИП ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНОСТІ – ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЬ ЗА РЕЄСТРАЦІЄЮ НАРОДЖЕННЯ, СМЕРТІ, ШЛЮБУ  В БУДЬ-ЯКИЙ ВІДДІЛ ДРАЦС УКРАЇНИ

(НАЙБЛИЖЧІ В М. КИЇВ, М. БОЯРКА).

ПО ЗАКІНЧЕННЮ ВІЙНИ ТА ВОЄННОГО СТАНУ ВИ ЗМОЖЕТЕ ЗДІЙСНИТИ ВСІ РЕЄСТРАЦІЙНІ ДІЇ, ТОМУ ЗБЕРІГАЙТЕ ОРИГІНАЛИ ДОКУМЕНТІВ: МЕДИЧНЕ СВІДОЦТВО ПРО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ, ЛІКАРСЬКУ ДОВІДКУ ПРО СМЕРТЬ ТА ПАСПОРТ ПОМЕРЛОГО ДО РЕЄСТРАЦІЇ.

Відділ з питань ДРАЦС виконавчого комітету

 

04598 5-15-95

 



❗ УВАГА❗

З 4 квітня 2022 року Управління освіти розпочинає прийом заяв у ЗОШ нашої громади! Звертайтеся безпосередньо до директорів шкіл.

Нагадуємо, що у нашій громаді функціонує 3 школи і 2 ліцеї.

Контакти тут: https://vyshneve-rada.gov.ua/dovidnik/osfita/1552-skul.html

 



Укладення ПУБЛІЧНОГО ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ про надання послуг з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення

Укладення ПУБЛІЧНОГО ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ
про надання послуг з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення

 

            04 лютого 2022 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2022 р. № 85 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690».

            Змінами до постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» передбачено наступне:

Індивідуальний договір вважається укладеним із споживачем, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем.

Індивідуальний договір з власником індивідуальних (садибних) житлових будинків вважається укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця послуг, якщо такий власник не вчинив дій щодо відключення (відмови) від комунальної послуги (фактичне виконання робіт із відключення будинку).

Фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуг.

У разі зміни права власності або користування приміщенням у багатоквартирному будинку, з попереднім власником (користувачем) якого було укладено індивідуальний договір, договір з новим власником (користувачем) вважається укладеним із дня акцептування такого договору.

Датою приєднання до умов Договору (акцептування договору) споживачем є 23 березня 2022 року. З вказаної дати Споживач та Виконавець (КП «Вишнівськводоканал») набувають всіх прав та обов'язків за відповідним Договором та несуть відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання) згідно з умовами Договору та чинним законодавством України.

                       1. Індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення - https://vyshneve-rada.gov.ua/files/vikonkom/Tarif/4/PD.pdf

Перелік адрес будинків за моделлю індивідуального публічного договору - https://vyshneve-rada.gov.ua/files/vikonkom/Tarif/4/Avysh.pdf

                       2. Індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (поширюється на споживачів централізованого водовідведення с. Крюківщина) - https://vyshneve-rada.gov.ua/files/vikonkom/Tarif/4/PDkr.pdf

Перелік адрес будинків за моделлю індивідуального публічного договору (споживачів централізованого водовідведення с. Крюківщина) - https://vyshneve-rada.gov.ua/files/vikonkom/Tarif/4/Akr.pdf

Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» плата виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання, складається з:

плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на відповідну комунальну послугу та обсягу спожитих комунальних послуг, визначеного відповідно до законодавства;

плати за абонентське обслуговування, яка не може перевищувати граничний розмір, визначений Кабінетом Міністрів України.

Інформація про тарифи - https://vyshneve-rada.gov.ua/vikonkom/rishenja-vikonkoma/7277-134-3.html

           

            Розмір плати за абонентське обслуговування буде повідомлено додатково.

 

 

Адміністрація КП «ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ»

 





ПОВІДОМЛЕННЯ!

Шановні  мешканці! КП  «ГГК»  повідомляє  про  неможливість  подальшого надання  послуг  з  управління  гуртожитком  у зв’язку  із  значним підвищенням  собівартості  складових  послуги (підвищення цін на матеріали, збільшенням  рівня мінімальної заробітної  плати тощо), що не відповідає фактичним  витратам  підприємства.

             Для  забезпечення належного утримання  та  обслуговування  Вашого  гуртожитку, Вам, як співвласникам, необхідно до 15.03.2022 року прийняти  оптимальне  для Вас  рішення та  виконати  відповідні дії, спрямовані  на  забезпечення  належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб  мешканців будинку у будь-який  спосіб, передбачений чинним законодавством, із  запропонованих  нижче:

1.    Продовжити  дію  договору  про  надання  послуги з  управління  гуртожитком на умовах  зміни  ціни  послуги  відповідно до економічно обґрунтованих витрат шляхом  проведення  загальних  зборів  співвласників  гуртожитку та прийняття  протокольного рішення  про зміну ціни послуги, згідно  вимог  Закону  України  «Про  особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»  від  14 травня 2015 року № 417-VIII.

2.    Вибрати іншого управителя з ціною послуги, погодженою Сторонами (управителем та співвласниками) згідно вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14 травня 2015 року № 417-VIII.

3.    Створити  ОСББ  та  самостійно  розпоряджатись  спільним  майном  багатоквартирного  будинку.

 

В  разі, якщо  до  15.03.2022 року:

-  співвласники гуртожитку не  приймуть  рішення  про  продовження  дії  договору  про  надання  послуги з управління  гуртожитком  на умовах  зміни  ціни  послуги  відповідно  до  економічно обґрунтованих витрат КП «ГГК» шляхом  проведення  загальних  зборів  співвласників  багатоквартирного  будинку  та прийняття  протокольного рішення  про зміну ціни;

- співвласники гуртожитку не виберуть іншого  управителя;

- співвласники гуртожитку не створять об’єднання співвласників багатоквартирного  будинку,

управління гуртожитком буде здійснюватися управителем, призначеним на конкурсних засадах виконавчим органом Вишневої міської ради.

 

Адміністрація КП «ГГК»

 



ПОВІДОМЛЕННЯ!

ПОВІДОМЛЕННЯ!



ПОВІДОМЛЕННЯ!

 Шановні  мешканці! КП  «УМГ»  повідомляє  про  неможливість  подальшого надання  послуг  з  управління  багатоквартирним будинком  у зв’язку  із  значним підвищенням  собівартості  складових  послуги (підвищення цін на пальне, електроенергію, матеріали, збільшенням  рівня мінімальної заробітної  плати тощо), що не відповідає фактичним  витратам  підприємства.

             Для  забезпечення належного утримання  та  обслуговування  Вашого  будинку,Вам, як співвласникам, необхідно до 15.03.2022 рокуприйняти  оптимальне  для Вас  рішення та  виконати  відповідні дії, спрямовані  на  забезпечення  належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб  мешканців будинку у будь-який  спосіб, передбачений чинним законодавством, із  запропонованих  нижче:

1.    Продовжити  дію  договору  про  надання  послуги з  управління  багатоквартирним будинком  на умовах  зміни  ціни  послуги  відповідно до економічно обґрунтованих витрат шляхом  проведення  загальних  зборів  співвласників  багатоквартирного  будинку  та прийняття  протокольного рішення  про зміну ціни послуги, згідно  вимог  Закону  України  «Про  особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»  від  14 травня 2015 року № 417-VIII.

2.    Вибрати іншого управителя з ціною послуги, погодженою Сторонами (управителем та співвласниками) згідно вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14 травня 2015 року № 417-VIII.

3.    Створити  ОСББ  та  самостійно  розпоряджатись  спільним  майном  багатоквартирного  будинку.

 

В  разі, якщо  до  15.03.2022 року:

-  співвласники багатоквартирного будинку не  приймуть  рішення  про  продовження  дії  договору  про  надання  послуги з управління  багатоквартирним будинком  на умовах  зміни  ціни  послуги  відповідно  до  економічно обґрунтованих витрат КП «УМГ» шляхом  проведення  загальних  зборів  співвласників  багатоквартирного  будинку  та прийняття  протокольного рішення  про зміну ціни;

- співвласники багатоквартирного будинку не виберуть іншого  управителя;

- співвласники багатоквартирного будинку не створять об’єднання співвласників багатоквартирного  будинку,

управління будинком буде здійснюватися управителем, призначеним на конкурсних засадах виконавчим органом Вишневої міської ради.

 

Адміністрація КП «УМГ»

 



АТ «Київоблгаз» повідомляє

Києво-Святошинське відділення АТ «Київоблгаз», повідомляє, що з 10.02,2022 року представниками АТ «Київоблгаз» будуть здійснюватись серед населення - споживачів заходи щодо Контрольного зняття показників лічильника природного газу та зняття газових лічильників на планову технічну повірку по таким населеним пунктам: м. Вишневе, с. Крюківщина.

Оператор ГРМ має право здійснювати контрольні зняття показів лічильників природного газу у споживача та зобов'язаний не рідше одного разу на шість місяців здійснювати Контрольне зняття показників лічильника природного газу.

Відповідно до вимог пункту 5 глави 5 розділу III Кодексу газорозподільних систем, який набрав чинності 27.11.2015 року (затверджений постановою НКРЕКП №2994 від 30.09.2015), Оператор ГРМ має право безперешкодного та безкоштовного доступу до земельних ділянок та інших об'єктів всіх форм власності, на яких розташована газорозподільна система, для виконання службових обов’язків, передбачених законодавством.

Для належного виконання Оператором ГРМ функцій щодо забезпечення гарантованого рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску газу, запобігання можливим витокам газу та недопущення аварійних ситуацій, споживач зобов'язаний забезпечити доступ на власні об'єкти представникам Оператора ГРМ за їх службовими посвідченнями для виконання службових обов’язків.

 



Шановні депутати! Електронне декларування в 2022 році.

Вважаю за необхідне нагадати Вам, що відповідно до підпункту 2 пункту 2 Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 2 ˮПро початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядуванняˮ в 00 годин 01 січня 2022 року розпочався етап подання та оприлюднення декларацій згідно з Законом України ˮПро запобігання корупціїˮ за 2021 рік.

Доводжу до Вашого відома, що підпунктом б пункту 1 частини першої статті 3 Закону України ˮПро запобігання корупціїˮ від 14.10.2014 р. № 1700-VІІ, депутати місцевих рад визначені суб'єктами декларування. Суб'єкти декларування зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,
за минулий рік.

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) забезпечує контроль та перевірку декларації посадовців, аби виявити, чи всі суб’єкти декларування подали декларації та чи відповідає вартість їхнього майна та витрати доходам. 

У разі виявлення порушення суб’єкт декларування може бути притягнутий до: 

·                  Адміністративної відповідальності – якщо сума виявлених недостовірних відомостей відрізняється від достовірних на суму від 100 до 500 прожиткових мінімумів для працездатних осіб. За таке порушення суд може зобов’язати суб’єкта виплатити штраф.

·                  Кримінальної відповідальності – якщо сума недостовірних відомостей відрізняється від достовірних відомостей на суму від 500 до 4000 прожиткових мінімумів, суб’єкту декларування може загрожувати штраф або громадські роботи, а також позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю. Якщо сума недостовірних відомостей перевищує достовірні на суму понад 4000 прожиткових мінімумів, передбачено покарання у вигляді штрафу, громадських робіт або обмеження волі, а також позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю.

·                  Дисциплінарної відповідальності– якщо сума виявлених недостовірних відомостей не перевищує 100 прожиткових мінімумів.

Сервіси для декларантів:

Якщо у вас виникають питання щодо заповнення декларації, ви можете скористатися такими сервісами:

·                  Контакт-центр НАЗК для отримання консультації: +38 (044) 200-06-94(працює з 9:00 до 18:00);

·                  Служба технічної підтримки НАЗК:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду (відповіді надаються з 9:00 до 18:00);

·                  База знань з офіційними роз’ясненнями НАЗК.

Додаткова корисна інформація:

·                  Рекомендації при роботі з Реєстром;

·                  Відповіді на найчастіші питання технічного характеру;

·                  Урядові електронні сервіси, для отримання інформації для заповнення декларації онлайн.

Роз’яснення щодо заповнення декларацій також розміщені в Telegram-каналі НАЗК.

Для реєстрації та входу до системи декларування НАЗК субʼєкту декларування необхідно отримати електронний цифровий підпис до початку подачі декларації.

Звертаю Вашу увагу, що суб'єкт декларування несе персональну відповідальність за неподання документів для отримання електронного цифрового підпису та несвоєчасне подання електронної декларації.

 

Міський голова                                                                                            Ілля ДІКОВ