З початку року в органах ГУ ДФС у Київській області розглянуто 276звернень громадян
Керівниками органів ГУ ДФС у Київській області проведено 65 особистих прийомів громадян. Письмово громадяни направили 211звернень.
Найчастіше громадяни порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (36,5%), контрольно-перевірочної роботи (28%), податку на доходи фізичних осіб (8,1%).
Інші звернення стосувалися діяльності органів ДФС, питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства та подання податкової звітності.
Серед письмових звернень, що надійшли з початку року, зареєстровано 9 скарг на неправомірні дії працівників, а це 4,2% від загальної кількості звернень. За результатами розгляду скарг, які надійшли до органів ДФС Київщини, підтвердилися, частково підтвердилися 2 скарги.
Особистий прийом громадян, посадовими особами ГУ ДФС Київської області, здійснюється згідно затверджених графіків за попереднім записом.
ГУ ДФС у Київській області
Наантикорупційний сервіс«Пульс» надійшло 274 звернення від платників Київщини
Найчастіше у заявників протягом І півріччя виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 76 (33,5%); з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 65 (28,6%).
Платники податків також звертаються на сервіс «Пульс» з питань, які стосуються контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником податку на додану вартість та роботи Центрів обслуговування платників.
З початку року надійшло 10 звернень (3,5%), пов'язаних з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення - 24 (51%).
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення.
ГУ ДФС у Київській області
| < Попередня | Наступна > |
|---|


