ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє

На сервіс «Пульс» надійшло 227 звернень

 

Протягом січня-травня у заявників найчастіше виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 61 (26,9%); з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 49 (21,6%).

З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 9 звернень (4%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.

По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення - 22 (9,7%).

Звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми таких актів.

 

 

 

З початку року ГУ ДФС у Київській області розглянуто 167 письмових звернення громадян

 

Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (31,7 %), контрольно-перевірочної роботи (29,3 %), податку на доходи фізичних осіб (8,4 %).

Зареєстровано 6 скарг на неправомірні дії працівників, це 3,6 % від загальної кількості звернень. За результатами розгляду 2 скарги підтвердилися (частково підтвердилися). Посадові особи органів ДФС у Київській області, які допустили неналежне виконання службових обов’язків, депремійовані. Відповіді на скарги надані без порушень термінів.

Керівниками органів ДФС Київської області проведено 65 особистих прийомів громадян.

Відмов з боку посадових осіб ДФС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.

ГУ ДФС у Київській області