.jpg)
На сервіс «Пульс» надійшло 227 звернень
Протягом січня-травня у заявників найчастіше виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 61 (26,9%); з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 49 (21,6%).
З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 9 звернень (4%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення - 22 (9,7%).
Звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми таких актів.
З початку року ГУ ДФС у Київській області розглянуто 167 письмових звернення громадян
Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (31,7 %), контрольно-перевірочної роботи (29,3 %), податку на доходи фізичних осіб (8,4 %).
Зареєстровано 6 скарг на неправомірні дії працівників, це 3,6 % від загальної кількості звернень. За результатами розгляду 2 скарги підтвердилися (частково підтвердилися). Посадові особи органів ДФС у Київській області, які допустили неналежне виконання службових обов’язків, депремійовані. Відповіді на скарги надані без порушень термінів.
Керівниками органів ДФС Київської області проведено 65 особистих прийомів громадян.
Відмов з боку посадових осіб ДФС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.
ГУ ДФС у Київській області
| < Попередня | Наступна > |
|---|


