Що необхідно знати про коронавірусну інфекцію?

Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.

Визначено переможців Громадського бюджету Вишневої громади

Визначено переможців Громадського бюджету Вишневої громади За проєкти Громадського бюджету віддали 1876 голосів.

На засіданні робочої групи щодо впровадження та функціонування Громадського бюджету Вишневоїміської територіальної громади підвели підсумки голосування та визначили проєкти-переможці.

Найбільшу кількість голосів у категорії «великі освітні проєкти» здобув проєкт № 3 «Система контролю доступу» (Вишнівська ЗОШ № 1). Його підтримали 462 мешканців громади.

У категорії «освітні малі проєкти» 252 голоси у проєкта № 5 «Буфет у Вишнівському ліцеї «Ідеал».

Серед «загальних малих проєктах» 58 голосів віддали за проєкт «Створення кімнати психологічого розвантаження».

Згідно Положення про Громадський бюджет м. Вишневої міської територіальної громади кошти виділенні для реалізації проєктів розподіляються таким чином: 40% - великі освітні проекти, 10% - малі освітні, 40% - великі загальні проєкти, 10% - малі загальні.

Таким чином, за кошти Громадського бюджету Вишневоїміської територіальної громадиу 2021 році будуть реалізовані такі великі освітні проєкти:

1.  №3 Система контролю доступу (Вишнівська ЗОШ №1).Бюджет – 500 000 грн.

2.  №14 «Ліхтарі шкільного простору» - освітлення території ЗОШ №2 Вишневоїгромади. Бюджет – 206 640 грн.

Малі освітні проєкти:

1.  №5 Буфет у Вишнівському ліцеї «ІДЕАЛ». Бюджет – 99 415 грн

2.  №6 «Ворота ЗОШ № 2» - встановлення вхідних груп в ЗОШ №2.  Бюджет – 99 000 грн.

 

Малі загальні проєкти:

1. №11 Встановлення обмежувального паркану для гойдалок на дитячому майданчику «Кораблик». Бюджет – 26 338 грн.

2. №10 там_дВИШ!. Бюджет – 23 215 грн.

3. №13 Створення кімнати психологічного розвантаження. Бюджет 70 200 грн.

 

Насамкінець робоча група вирішила підготувати проєкт Положення про Громадський бюджет Вишневоїміської територіальної громади зі змінами, та винести його для затвердження на сесію Вишневої міської ради.