ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Чорновола в м. Вишневе (проект)

Проект капітального ремонту автомобільної дороги по вул. Чорновола в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області

Вишневе

Проектна документація капітального ремонту дороги по вул. Чорновола в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області протяжністю 2,487 км розроблена НВФ «Мостопроект» на підставі завдання виданого комунальним підприємством «Управління міським господарством» Вишневої міської ради.

Вихідними даними для складання проекту є:

  • Технічні завдання;
  • Містобудівні умови і обмеження;
  • Технічні умови.

   Дана вулиця була запроектована за параметрами житлової вулиці місцевого значення з асфальтобетонним покриттям згідно п 7.36 ДБН 360-92** " Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень", за ДБН В.1.2-14-2009 та Настанови Мінрегіонбуду даний об’єкт відноситься до класу наслідків СС-1 та другої категорії складності.

ВишневеВишневе Вишневе

   За завданням замовника даний проект передбачено виконати в дві черги:
   До першої черги входить:
  • ділянка №1 – вулиця Чорновола (ПК 0+00,0 – ПК 10+80,0);
  • ділянка №2 - а/д Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304) км 1+654 – км 1+927 (ПК' 0+00,0 – ПК' 2+73,0).
   До другої черги входить:
  • ділянка №3 – вулиця Чорновола (ПК 10+80,0 – ПК 22+14,0).
   Необхідність виконання капітального ремонту викликане такими чинниками:
  • незадовільний стан покриття;
  • незабезпечення габариту проїзної частини;
  • відсутність водовідведення;
  • необхідність покращення умов руху на перехрещенні вулиці до автомобільної дороги обласного значення Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304);
  • необхідність покращення умов руху на примиканні вулиці до вулиці Лесі Українки на якій знаходиться з/д переїзд;
  • необхідність влаштування зупинок під автопавільйони;
  • переважна відсутність пішохідного тротуару.
   З метою покращення транспортно-експлуатаційних показників, умов безпеки руху автотранспорту на ділянці дороги капітальним ремонтом передбачено:
  • влаштування нового дорожнього одягу та посилення існуючого покриття, розрахунок конструкції якого було виконано в програмному комплексі РАДОН;
  • посилення існуючого покриття та влаштування нового дорожнього одягу на примиканнях в межах радіусів заокруглень;
  • влаштування перехідно-швидкісних смуг руху в тому числі смуг накопичення;
  • забезпечення поверхневого водовідведення, влаштування нової дощової каналізації та ремонт існуючої, подовження існуючої водоперепускної труби;
  • влаштування пішохідних тротуарів;
  • влаштування зупинкових майданчиків та майданчиків під автопавільйони згідно ГБН В.2.3-218-550:2010 «Зупинки маршрутного транспорту. Загальні вимоги до проектування»;
  • влаштування світлофорного регулювання на перехрещенні вулиці до автомобільної дороги обласного значення Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304);
  • влаштування елементів організації дорожнього руху в тому числі і дорожнього огородження 11ДО-2 згідно ГОСТ26804-86 відповідно до розробленої схеми дорожнього руху, затвердженої в управлінні ДАІ ГУМВС України в Київської області
    В першій черзі будівництва передбачено улаштування світлофорного об’єкту на перехресті вул. Чорновола та а/д Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304). Проведено розрахунки програмного забезпечення світлофорного регулювання. Передбачається автоматизоване двохфазове регулювання дорожнього руху за допомогою дорожнього контролеру типу ДКД – 24 з пристроєм зв’язку GPRS. Контролер має можливість дистанційної діагностики.

Вишневе Вишневе Вишневе Вишневе

   В результаті виконання всіх технологічних рішень виникла необхідність перенесення великої кількості комунікацій таких як: газопровід середнього тиску, кабелі зв’язку «УКРТЕЛЕКОМ» та «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», водопровід, каналізація, кабелі високої напруги.
   Розробка проекту виконувалися відповідно до нормативних документів:
  • ДБН А.2.2-3-2004 "Склад, порядок розробки, погодження і затвердження проектної документації для будівництва";
  • ДБН В.1.2-2:2006 "Навантаження і впливи";
  • ДБН В.2.3-5-2001 "Вулиці та дороги населених пунктів";
  • ДБН В.2.3-16:2007 "Норми відведення земельних ділянок для будівництва (реконструкції) автомобільних доріг";
  • ДБН 360-92** " Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень";
  • ДСТУ 3587-97 "Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану";
  • ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки»;
  • ДСТУ 4100-2002 Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування;
  • ДСТУ 2587:2010 Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування;
  • ДСТУ Б В.2.3-12:2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар'єрного типу. Загальні технічні умови;
  • ВБН В.2.3-218-192:2005 "Перехрещення та примикання автомобільних доріг в одному рівні";
  • СНиП 2.04.03-85 «Канализация наружные сети и сооружения»;
  • НПАОП 64.2-1.07-96 «Правила безпеки при роботах на кабельних лініях зв’язку і проводового мовлення»;
  • СОУ 45.2-00018112-006:2006 "Порядок огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг".

ВишневеВишневеВишневе

За матеріалами сайту http://www.mostoproekt.com.ua/