Проект капітального ремонту автомобільної дороги по вул. Чорновола в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області
Проектна документація капітального ремонту дороги по вул. Чорновола в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області протяжністю 2,487 км розроблена НВФ «Мостопроект» на підставі завдання виданого комунальним підприємством «Управління міським господарством» Вишневої міської ради.
Вихідними даними для складання проекту є:
- Технічні завдання;
- Містобудівні умови і обмеження;
- Технічні умови.
Дана вулиця була запроектована за параметрами житлової вулиці місцевого значення з асфальтобетонним покриттям згідно п 7.36 ДБН 360-92** " Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень", за ДБН В.1.2-14-2009 та Настанови Мінрегіонбуду даний об’єкт відноситься до класу наслідків СС-1 та другої категорії складності.
До першої черги входить:
- ділянка №1 – вулиця Чорновола (ПК 0+00,0 – ПК 10+80,0);
- ділянка №2 - а/д Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304) км 1+654 – км 1+927 (ПК' 0+00,0 – ПК' 2+73,0).
- ділянка №3 – вулиця Чорновола (ПК 10+80,0 – ПК 22+14,0).
- незадовільний стан покриття;
- незабезпечення габариту проїзної частини;
- відсутність водовідведення;
- необхідність покращення умов руху на перехрещенні вулиці до автомобільної дороги обласного значення Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304);
- необхідність покращення умов руху на примиканні вулиці до вулиці Лесі Українки на якій знаходиться з/д переїзд;
- необхідність влаштування зупинок під автопавільйони;
- переважна відсутність пішохідного тротуару.
- влаштування нового дорожнього одягу та посилення існуючого покриття, розрахунок конструкції якого було виконано в програмному комплексі РАДОН;
- посилення існуючого покриття та влаштування нового дорожнього одягу на примиканнях в межах радіусів заокруглень;
- влаштування перехідно-швидкісних смуг руху в тому числі смуг накопичення;
- забезпечення поверхневого водовідведення, влаштування нової дощової каналізації та ремонт існуючої, подовження існуючої водоперепускної труби;
- влаштування пішохідних тротуарів;
- влаштування зупинкових майданчиків та майданчиків під автопавільйони згідно ГБН В.2.3-218-550:2010 «Зупинки маршрутного транспорту. Загальні вимоги до проектування»;
- влаштування світлофорного регулювання на перехрещенні вулиці до автомобільної дороги обласного значення Київське півкільце – Крюківщина – Боярка (О101304);
- влаштування елементів організації дорожнього руху в тому числі і дорожнього огородження 11ДО-2 згідно ГОСТ26804-86 відповідно до розробленої схеми дорожнього руху, затвердженої в управлінні ДАІ ГУМВС України в Київської області




В результаті виконання всіх технологічних рішень виникла необхідність перенесення великої кількості комунікацій таких як: газопровід середнього тиску, кабелі зв’язку «УКРТЕЛЕКОМ» та «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», водопровід, каналізація, кабелі високої напруги.
Розробка проекту виконувалися відповідно до нормативних документів:
- ДБН А.2.2-3-2004 "Склад, порядок розробки, погодження і затвердження проектної документації для будівництва";
- ДБН В.1.2-2:2006 "Навантаження і впливи";
- ДБН В.2.3-5-2001 "Вулиці та дороги населених пунктів";
- ДБН В.2.3-16:2007 "Норми відведення земельних ділянок для будівництва (реконструкції) автомобільних доріг";
- ДБН 360-92** " Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень";
- ДСТУ 3587-97 "Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану";
- ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки»;
- ДСТУ 4100-2002 Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування;
- ДСТУ 2587:2010 Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування;
- ДСТУ Б В.2.3-12:2004 Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар'єрного типу. Загальні технічні умови;
- ВБН В.2.3-218-192:2005 "Перехрещення та примикання автомобільних доріг в одному рівні";
- СНиП 2.04.03-85 «Канализация наружные сети и сооружения»;
- НПАОП 64.2-1.07-96 «Правила безпеки при роботах на кабельних лініях зв’язку і проводового мовлення»;
- СОУ 45.2-00018112-006:2006 "Порядок огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг".



За матеріалами сайту http://www.mostoproekt.com.ua/
< Попередня | Наступна > |
---|