ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

Юстиція житиме по-новому, обіцяє полегшення і громадянам

Юстиція житиме по-новому, обіцяє полегшення і громадянамУ приміщенні Києво-Святошинської РДА відбулася прес-конференція за участі радника Міністра юстиції України Ігоря Алєксєєва, заступника голови Києво-Святошинської РДА Михайла Лєзніка, представників Головного територіального управління юстиції у Київській області, Вишневого місцевого центру надання безоплатної вторинної правової допомоги, громадських організацій та представників засобів масової інформації на тему: «Безоплатна правова допомога та децентралізація у сфері надання адміністративних послуг».

 За інформацією, яку озвучив Ігор Алєксєєв, близько 8 мільйонів українців можуть бути потенційними претендентами на безоплатну правову допомогу, перш за все, це особи пенсійного віку, інваліди, малозабезпечені, діти-сироти, діти, які зазнають насильства в сім'ї, учасники бойових дій, учасники АТО тощо. Загалом для реалізації цієї послуги створено 100 центрів по всій Україні, на території Київської області таких центрів три. За словами радника міністра, на функціонування, розвиток, розбудову цих центрів, а також оплату праці співробітникам-адвокатам з бюджету цього року виділено чверть мільярда гривень. Варто також зазначити, що був відкритий конкурс на посаду адвокатів цих центрів, в результаті було відібрано близько п'яти тисяч чоловік. Ігор Алєксєєв запевнив: «У фаховій компетентності і досвіді цих людей немає жодного сумніву, адже наразі пріоритетом є якість і швидкість надання послуги. Тобто ми можемо говорити про доступність юридичних послуг».

Також радник Міністра наголосив, що головне, чого вимагають від працівника – з розумінням ставитися до людей, кожен, незалежно від того, чи належить він до зазначених категорій, має отримати первинну допомогу, як мінімум консультацію і роз'яснення зі своєї проблеми. Тому ще одним завданням держслужбовців є популяризація і проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи, аби якомога більше людей дізналися про таку можливість. Ще одним питанням стала адміністративна децентралізація. В уряді наголошують, що вона має відбуватися разом з бюджетною децентралізацією. У випадку, якщо адміністративний збір йтиме у місцевий бюджет, якість послуг покращуватиметься, коли адміністратор за свою роботу отримуватиме достойну винагороду.

Звернули увагу і на поліпшення умов -  багато Центрів надання адмінпослуг не мають власних приміщень. Наприклад, наш Києво-Святошинський центр надання адміністративних послуг розміщений в приміщенні адміністрації. Це питання обіцяють вирішувати. Також було зазначено, що впровадження цих ініціатив має супроводжуватися застосуванням новітніх комп'ютерних технологій. Це дозволить віддалити заявника від чиновника, а більшість послуг отримувати он-лайн, що значно економить час і гроші. Звичайно, рівень комп'ютеризації населення країни не однаковий, тому залишатиметься можливість отримати послугу особисто в паперовому вигляді. Але це, очевидно, дасть можливість уникнути черг.

Надзвичайно важливе питання полягає у тому, що при визначенні кількості співробітників у центрі потрібно враховувати кількість населення в районі, адже перепис у нашому районі робився останній раз у 2001 році, на той момент населення складало 160 тисяч. Наразі воно складає мінімум 300 тисяч, і це тільки офіційно зареєстровані особи. Очевидно, що чотирьох працівників на таку кількість осіб катастрофічно мало. Тому потрібно вирішити проблему збільшення штату. Плюс ще одне питання, на якому зупинявся заступник голови РДА - заробітна плата. «Якісний менеджер має мати відповідну винагороду», - завершив Михайло Геннадійович. Сподіваємося, що ці питання не залишаться без уваги, і Центр надання адмінпослуг у Києво-Святошинському районі зазнає позитивних і якісних змін.

Прес-служба Києво-Святошинської РДА