Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київський області інформує

Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київський області інформує Платники Києво-Святошино дізнавалися про застосування РРО

Нещодавно в актовому залі Вишневої міської державної адміністрації працівниками ДПІ у Києво-Святошинському районі спільно з фахівцями ГУ ДФС у Київській області проведено семінар для платників району, основною темою якого було - “Застосування реєстраторів розрахункових операцій у 2015 р.”.

Фахівці фіскальної служби розповіли присутнім про новації застосування реєстраторів розрахункових операцій для платників єдиного податку другої та третьої груп.

В ході семінару було повідомлено, що ФОП платники єдиного податку другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій. Це визначено п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України.

Присутнім було зазначено, що змінами, внесеними Законом № 71 до ст. 3 Закону про РРО, передбачено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані застосовувати РРО з дотриманням усіх вимог, передбачених цією статтею.

Зміни, внесені Законом № 71 до п.296.10 ст.296 Податкового кодексу, набирають чинності для платників єдиного податку третьої групи - з 01.07.2015 р., для платників єдиного податку другої групи - з 01.01.2016 р.

Також присутнім було зауважено, що змінами, внесеними Законом № 71 до п. 28 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу, встановлено, що ФОП  платники єдиного податку другої і третьої груп, крім визначених у п. 296.10 ст. 296, які з 01 січня 2015 р. до 30 червня 2015 р. включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, з дати початку застосування РРО до 01 січня 2017 р. звільняються від проведення відповідно до норм Податкового кодексу перевірок з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Також працівники нагадали присутнім, що з 1 січня 2015 року триває кампанія декларування доходів фізичних осіб, одержаних протягом 2014 року.

Декларацію про майновий стан і доходи потрібно подати до податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси, не пізніше – 30 квітня 2015 року.

У 2015 році платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року, податкову декларацію можуть подати упродовж всього року

Присутнім повідомили, що прийом декларацій про майновий стан і доходи проводиться у приміщенні ДПІ у Києво-Святошинському районі за адресою: м. Вишневе, вул. Ломоносова, 34, кім. № 33 (3 поверх), телефон для довідок 04598-7-03-10.

На завершення семінару фахівці відповіли на чисельні запитання платників.

 

 

Щодо оподаткування військовим збором валютно-обмінних операцій

16 березня 2015 року в Комітеті ВРУ з питань податкової та митної політики відбулася нарада за участю народних депутатів України, представників Міністерства фінансів, Державної фіскальної служби, Незалежної асоціації банків України, бізнесу та громадськості. Під час наради обговорювалися актуальні питання внесення змін до Податкового Кодексу, зокрема, щодо вилучення з-під об’єкту оподаткування військовим збором доходів фізичних осіб від операцій з валютними цінностями, у тому числі й операцій з обміну національної та іноземної валюти громадянами, оскільки такі операції не є об’єктом оподаткування ПДФО.

За результатами обговорення учасники наради дійшли спільного висновку щодо необхідності внесення таких змін до Податкового кодексу України найближчим часом.

 

 

Шановні громадяни, задекларуйте доходи отримані від здачі в оренду квартири

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу громадян, які здавали у 2014 році в оренду власну нерухомість (квартири, будинки, кімнати тощо), такі громадяни зобов’язані самостійно нараховувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб та подати декларацію до 1 травня 2015 року.

 Дохід від здачі в оренду власного нерухомого майна підлягає оподаткуванню за ставкою 15% та/або 17%.  Ставка 15% застосовується, якщо загальна сума доходів, отриманих у звітному податковому місяці не перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (тобто в 2014 р. – 12180 грн.);  17% – з суми, що перевищує зазначений десятикратний розмір.

Якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є платник податкуорендодавець (громадянин, який здає майно в оренду).

Тобто, такий громадянин - орендодавець повинен самостійно нарахувати та сплатити податок до бюджету. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного року податку та нарахованого податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації.

Річну податкову декларацію необхідно подати до 1 травня, що настає за звітним, до державної податкової інспекції за місцем реєстрації громадянина.

Крім того нагадуємо, кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2014 році триває до 1 травня 2015 року, тобто останній день подачі податкової декларації про майновий стан і доходи за 2014 рік – 30 квітня 2015 року.

 

 

Об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств

Об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ Податкового кодексу України.

Відповідна норма визначена п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 –VI зі змінами та доповненнями.

 

 

Як відобразити в податковій декларації з ПДВ за лютий 2015 року суми залишків від’ємного значення, непогашених станом на 01.02.2015

Пунктом 33 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України (даліКодекс) визначено, що за вибором платника податку, який він відображає у заяві, що подається у складі податкової декларації з ПДВ (далідекларація), залишки від’ємного значення, які виникли (були задекларовані) в звітних (податкових) періодах до 1 лютого 2015 року:

або збільшують розмір суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначену пунктом 2001.3 статті 2001 розділу V Кодексу (даліреєстраційна сума), з одночасним збільшенням розміру суми податкового кредиту у податковій декларації за звітний (податковий) період, в якому було здійснено таке збільшення (підпункт "а" пункту 33 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу);

або підлягають поверненню платнику у порядку, визначеному статтею 200 Кодексу у редакції, що діяла у 2014 році (підпункт "б" пункту 33 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу).

 Залишки від’ємного значення, які виникли (були задекларовані) в звітних (податкових) періодах до 1 лютого 2015 року, включають в себе:

від'ємне значення суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 статті 200 цього Кодексу та відображеної в рядку 20.2 декларації за січень 2015 року;

залишки від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів після бюджетного відшкодування, задекларовані платниками податку за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 року та відображені в рядку 24 декларації за січень 2015 року;

непогашені станом на 01.02.2015 залишки від’ємного значення, задекларовані в рядку 23.2 декларацій за звітні (податкові) періоди долютого 2015 року до бюджетного відшкодування в рахунок зменшення податкових зобов'язань з податку на додану вартість наступних звітних (податкових) періодів;

непогашені станом на 01.02.2015 залишки сум податку на додану вартість, що були заявлені платниками податку в рядку 23.1 декларацій за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 року до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 року.

Вказані суми залишків, непогашені станом на 01.02.2015, обліковуються у додатку 2 (Д2) до декларації до їх повного погашення.

Слід зазначити, що порядком визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків (стаття 200 Кодексу), який діяв до 2015 року, визначено, що залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду.

Таким чином, до декларації за лютий 2015 року (рядок 20.1) можуть бути включені суми непогашених станом на 01.02.2015 залишків від'ємного значення попередніх податкових періодів, задекларовані у рядках 20.2 та 24 декларації за січень 2015 року, у розмірі, що не перевищує позитивне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та податкового кредиту звітного періоду лютий 2015 року (рядок 18). Вказана сума не обліковується у додатку 2 (Д2) до декларації та не може бути врахована у збільшення реєстраційної суми та заявлена до бюджетного відшкодування.

Решта непогашених станом на 01.02.2015 залишків від’ємного значення в розділі ІІІ декларації за лютий 2015 року не відображаються, а тому рядки 20.2 та 20.3 у декларації за лютий 2015 року не заповнюються. Показники таких рядків уперше можуть бути сформовані в декларації за звітний період березень 2015 року та враховуються під час визначення суми податку, що підлягає сплаті до бюджету чи підлягає бюджетному відшкодуванню, або переноситься до декларації наступних звітних періодів.

Нагадуємо, подання податкової декларації з ПДВ за звітні (податкові) періоди лютий 2015 року та наступні звітні періоди здійснюватиметься за формою і в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 №957 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 13 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за № 102/26547.

 

 

Чи повинні бути житлово-будівельні контори платниками ПДВ

Згідно з п.п. „а” та „б” п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 Кодексу.

Якщо житлово-будівельним кооперативом або житлово-експлуатаційною конторою  надаються будь-які послуги чи здійснюється постачання товарів, місце поставки яких розташоване на митній території України, то такі операції є об’єктом оподаткування і оподатковуються за правилами, встановленими Кодексом.

При цьому відповідно до п. 181.1 ст. 181 Кодексу житлово-будівельний кооператив або житлово-експлуатаційна контора повинна зареєструватися як платник ПДВ у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі нарахована (сплачена) такій особі протягом 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 гривень (без урахування податку на додану вартість) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183 Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку першої-третьої групи.

Якщо особа, яка відповідно до п. 181.1 ст. 181 Кодексу не є платником податку у зв'язку з тим, що обсяги оподатковуваних операцій відсутні або є меншими від встановленої зазначеною статтею суми, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою (п. 182.1 ст. 182 Кодексу).

 

 

Зазначення у звіті з єдиного внеску ФОП донарахованої суми ЄСВ у разі, якщо працівник оформлений не на повну ставку

Cуми про нараховану заробітну плату та нарахований і утриманий єдиний внесок відображаються в додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 09.09.2013 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.09.2013 за № 1628/24160 у р. 2.1.

    

 

Нараховання ЄСВ з мінімальної заробітної плати, якщо на підприємстві тільки директор

Частиною 1 статті 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI ,,Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” (далі – Закон № 2464) визначено вичерпний перелік платників єдиного внеску, зокрема платниками єдиного внеску є роботодавці та наймані працівники. У разі, якщо директор є найманим працівником, то відповідно йому потрібно нараховувати заробітну плату. Якщо заробітна плата менше мінімальної, то відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону № 2464 потрібно донараховувати таку заробітну плату до мінімальної.     

 

 

Надання підприємцем своїм найманим працівникам безповоротної фінансової допомоги

Безповоротна фінансова допомога надається платнику податків згідно з договорами дарування та іншими подібними договорами або без укладання таких договорів (п.п. 14.1.257 ПКУ). При цьому, умови укладання договорів регулюється вимогами Цивільного кодексу України.

У разі надання підприємцем своїм працівникам безповоротної фінансової допомоги такий дохід слід розглядати як додаткове благо такого працівника, а підприємець повинен виконати всі функції податкового агента.

 

 

Розрахунок ЄСВ, у разі відпрацювання працівником за місяць кількох днів

Якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) у працівника, який перебуває у відпустці без збереження заробітної плати, то сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки єдиного внеску, встановленої для відповідної категорії платника.

 

 

Чи потрібно сплачувати військовий збір з орендної плати, отриманої фізичною особою?

Об’єктом та базою оподаткування військовим збором є, доходи, визначені ст. 163 та 164 (відповідно) Податкового кодексу України, до яких, зокрема, включаються: суми виплат, нарахованих платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору (одним із видів яких є договір оренди) та дохід від надання нерухомого майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування), визначений у порядку, встановленому п. 170.1 ПКУ.

 

 

Cплата ЄСВ ФОП третьої групи єдиного податку у разі мобілізації

Відповідно до п. 92 частини 2 розд. VIII ”Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) під час особливого періоду, визначеного Законом № 3543-XII, платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), визначені ст. 4 Закону № 2464, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов’язків, передбачених п. 2 ст. 6 Закону № 2464, якщо вони не є роботодавцями.

 

 

Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП, який перебуває на загальній системі оподаткування, не провадить діяльність та не отримує дохід?

Абзацом першим частини другої статті 7 Закону № 2464 визначено, що базою нарахування єдиного внеску для осіб, зазначених у пункті 4 (крім фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Якщо платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році, єдиний внесок не сплачується.

 

 

Сплата ЄСВ СПД, який перебуває на загальній системі оподаткування

Фізичні особи – підприємці, крім тих що обрали спрощену систему, за результатами звітного податкового року самостійно розраховують військовий збір в розмірі 1,5 відсотки чистого оподатковуваного доходу, відображають в річній податковій декларації та сплачують в терміни передбачені для сплати податку на доходи фізичних осіб за відповідний період.

Першим звітним податковим періодом для нарахування військового збору з доходів фізичних осіб – підприємців є 2015 рік.

Терміни сплати військового збору для фізичних осіб – підприємців – до 19 лютого 2016 року;

Щодо утримання податковими агентами військового збору при виплаті доходів фізичним особам – підприємцям за здійснення ними своєї діяльності.

Пунктом 177.8 статті 177 Кодексу визначено, що під час нарахування (виплати) фізичній особі – підприємцю доходу від здійснення нею підприємницької діяльності, суб'єкт господарювання та/або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) такий дохід, не утримують податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою – підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності.

Тобто, суб'єкти господарювання та/або самозайняті особи, які виплачують доходи фізичним особам – підприємцям за здійснення ними своєї діяльності не є податковими агентами щодо таких доходів.

 

 

Відображення акцизного податку у податковій накладній, у книзі доходів, у книзі РРО за підсумками дня

Статтею 201 Податкового кодексу України визначено порядок складання податкових накладних, а також зазначені обов’язкові реквізити, які повинні містити податкові накладні. Форма та Порядок заповнення податкової накладної затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 № 957, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України  від  13.10.2014  за  № 1235/26012.

У податковій накладній відображається, зокрема, окремо вартість товару, що постачається (без урахування ПДВ), яка є базою оподаткування ПДВ, та сума ПДВ, що нараховується на вартість такого товару. Відображення у податковій накладній, в тому числі в тій, яка складається за щоденними підсумками операцій, суми акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів Кодексом та Порядком не передбачено.

 

 

Встановлені ставки податку за земельні ділянки

Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється  не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.

Довідково.Якщо органи місцевого самоврядування не оприлюднили та не надали у встановлені чинним законодавством терміни (15.07.2014 р.) відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішень щодо ставок земельного податку по фізичних особах, тоді вищезазначений податок в 2015 році справляється відповідно до вимог підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПК із застосуванням ставок земельного податку 2014 року, з урахуванням коефіцієнта індексації 1,249.

А саме, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок. Також, податок за земельні ділянки (в межах населених пунктів), зайняті житловим фондом, індивідуальними гаражами, садовими і дачними будинками фізичних осіб, справляється у розмірі 3 відсотків суми земельного податку, обчисленого відповідно до статей 274 і 275 цього Кодексу.ставки податку за один гектар сільськогосподарських угідь встановлюються у відсотках від їх нормативної грошової оцінки у таких розмірах для ріллі, сіножатей та пасовищ — 0,1, для багаторічних насаджень - 0,03.

 

 

Щодо податкової знижки ФО, яка скористалася умовами молодіжного житлового кредиту

Згідно з пп. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755 – VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, як частина суми процентів, сплачених цим платником за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст. 175 ПКУ.

Так, платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року (п. 175.1 ст. 175 ПКУ). Тобто, повернення податку на доходи фізичних осіб може здійснюватися лише в межах сум, які фактично надійшли до бюджету від конкретного платника податку у звітному році.

Таким чином, якщо умовами молодіжного житлового кредиту передбачено повну або часткову компенсацію за рахунок бюджетних коштів відсотків за таким кредитом, то претендувати на податкову знижку одержувач такого молодіжного кредиту може тільки в частині особисто сплачених ним процентів, але при дотриманні інших умов, виконання яких є обов’язковим для отримання права на податкову знижку. При повній компенсації процентів за кредитом за рахунок бюджетних коштів платник податку не має законодавчих підстав на податкову знижку за таким кредитним договором.

 

Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період

(Затверджено постановою Кабінету Міністрів Українивід 04.03.2015 р. № 105)

1. Цей Порядок визначає механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі - працівники), за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 "Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період" (далі - бюджетні кошти).

2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики.

Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є:

Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - структурні підрозділи соціального захисту населення);

структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім мм. Києва та Севастополя) рад (далі - органи соціального захисту населення).

3. Бюджетні кошти спрямовуються підприємствам, установам, організаціям на компенсацію витрат на виплату середнього заробітку працівникам, які працювали на таких підприємствах, в установах, організаціях на час призову на військову службу, не більше одного року (далі - компенсація).

4. Для виплати компенсації підприємство, установа або організація подає щомісяця до 15 числа органу соціального захисту населення звіт про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 1, погоджений районним (міським) військовим комісаріатом, який здійснював призов працівника на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби, для подання до 19 числа їх копій, а також зведених звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 2 структурним підрозділам соціального захисту населення.

Структурні підрозділи соціального захисту населення щомісяця до 23 числа подають відомості про загальний обсяг фактичних витрат на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 3 Мінсоцполітики для спрямування їм бюджетних коштів, що спрямовуються органам соціального захисту населення для перерахування підприємствам, установам, організаціям.

5. Обчислення середнього заробітку працівників здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 р. № 100 (ЗП України, 1995 р., № 4, ст. 111).

6. Виплата компенсації проводиться підприємствами, установами, організаціями у строки, визначені статтею 115 Кодексу законів про працю України.

7. Оподаткування, нарахування і сплата єдиного соціального внеску на компенсацію проводяться відповідно до Податкового кодексу України і Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".

8. Відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

9. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про виконання бюджетної програми та використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

 

 

Мешканцями Києво-Святошинського району подано 414 декларацій про отримані

доходи за минулий рік

У Києво-Святошино під час проведення кампанії декларування загальна задекларована сума доходів громадян за 2014 рік становить майже  83 млн. гривень.

Так, 10 жителів Києво-Святошинського району задекларували отримані ними доходи у розмірі більше 1 млн. грн. на загальну суму понад 33 млн. гривень.

Самостійно задекларована сума податкових зобов’язань становить понад 912 тис. грн., з яких на сьогодні сплачено вже більше 147 тис. грн. гривень.

Із загальної кількості поданих декларацій 10 громадян задекларували отримані доходи від операцій з продажу об’єктів рухомого/нерухомого майна у 2014 році. Сума доходу становить понад 24,5 млн. гривень. Задекларували доходи у вигляді спадщини та/чи дарування - 59 громадян. На загальну суму понад 2,4 млн. гривень.

В ході проведення деклараційної кампанії до оподаткування залучено 16 громадян, які здавали в найом нерухоме майно. Сума задекларованих доходів склала майже 913 тис. грн., самостійно визначені податкові зобов’язання склали суму 43,5 тис. гривень.

Також мешканці району користуються своїм правом на отримання податкової знижки, на даний час подано 308 декларацій. Загальна сума, що підлягає поверненню із бюджету складає понад 1,2 млн. гривень.

 

 

                                                                                                                         ДПІ  у Києво-Святошинському районі