ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

ПАТ «Київоблгаз» провело планово-технічне обслуговування у майже 200 тисяч споживачів

ПАТ «Київоблгаз» провело планово-технічне обслуговування у майже 200 тисяч споживачівЗ початку року експлуатаційні служби ПАТ «Київоблгаз» провели планово-технічне обслуговування внутрішньобудинкових газопроводів, газових приладів та обладнання у майже 200 тисяч споживачів. За результатами перевірки було виявлено 437 порушень, які на сьогодні вже ліквідовано.

 

ПАТ «Київоблгаз» на разі проводить підготовку до майбутнього опалювального сезону 2014-2015. Зокрема в комплексі щорічних ремонтно-профілактичних робіт передбачено проведення планово-технічного обслуговування (ПТО) житлових будинків. Під час проведення ПТО експлуатаційні служби компанії обстежують внутрішньобудинкові газопроводи, газові прилади та апарати, за необхідності ліквідують виявлені витоки газу. Якщо необхідно працівники газового господарства також проводять дрібний ремонт та налагоджують газову апаратуру.

 

З початку року працівники ПАТ «Київоблгаз» зафіксували у споживачів такі типові порушення: недостатня або зовсім відсутня вентиляція в приміщенні, використання невідповідних технічним вимогам газових приладів, заміна чи ремонт обладнання без узгодження з газовим господарством.

 

«При виявленні несправностей, які можуть стати причиною аварійної ситуації, працівники газової компанії, згідно Правил безпеки систем газопостачання, припиняють подачу газу до усунення недоліку, - пояснює перший заступник голови правління - головний інженер ПАТ «Київоблгаз» Павло Кишкар, - ми робимо це заради безпеки наших споживачів».

 

По закінченню планово-технічного обслуговування працівники експлуатаційних служб газового господарства проводять споживачам інструктаж з правил користування встановленими побутовими газовими приладами та апаратами. На сьогодні такий інструктаж отримали майже 200 тисяч осіб.

 

 

Гляцевич Анна Ігорівна

Фахівець із зв’язків з громадськістю