Що необхідно знати про коронавірусну інфекцію?

Пенсійний фонд переїхав у Софіївську Борщагівку

Пенсійний фонд переїхав у Софійську Борщагівку Києво-Святошинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного Фонду України в Київській області змінив юридичну адресу. Відтепер прийом громадян ведеться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 а.

«На жаль, в умовах карантину ми працюємо в обмеженому доступі. Обслуговування Києво-Святошинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного Фонду України в Київській області змінив юридичну адресу. Відтепер прийом громадян ведеться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 а.   «На жаль, в умовах карантину ми працюємо в обмеженому доступі. Обслуговування громадян здійснюється перед вхідними дверима сервісних центрів. Звичайно, закликаємо громадян залишатись вдома і тільки за необхідності приходити до Пенсійного фонду. До того ж, у нас працюють дистанційні послуги, якими можна скористатись, зокрема вебпорталом ПФУ» - розповіла Алла Приймаченко, начальник Києво-Святошинського сервісного центру. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна отримати майже весь спектр послуг, серед яких і можливість отримати довідки про перебування на обліку, про розмір заробітної плати/пенсії та інші. Також по області задіяно додатково 38 телефонів «гарячих ліній». На період карантину, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області працюють в новому режимі:  Понеділок – 10.00-19.00. Вівторок – 10.00-19.00. Середа – 10.-00-19.00 Четвер – 10.00-19.00 П’ятниця – 10.00-17.45.  В громадській приймальні Києво-Святошинського сервісного центру прийом здійснюють 10 кваліфікованих працівників Фонду, робочі місця яких обладнано з використанням сучасного технологічного та інформаційного забезпечення, встановлено систему відео спостереження. Також приміщення облаштовано належними умовами для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Для зручності відвідувачів, працює електронна черга, що чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність. Отримавши через спеціальний термінал талон з номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування, має змогу відстежувати її проходження на екрані спеціально оснащених моніторів та підійти до потрібного спеціаліста. Оскільки людина обирає у меню послуг категорію питання, вона потрапляє саме до відповідного фахівця і швидко отримує необхідну послугу.  Мешканці можуть отримувати послуги у комфортних умовах, впродовж всього дня, адже сервісний центр працює без обідньої перерви.  Доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів, удосконалення дистанційних форм обслуговування громадян – це ті пріоритети, над якими працівники Фонду працюватимуть і надалі.громадян здійснюється перед вхідними дверима сервісних центрів. Звичайно, закликаємо громадян залишатись вдома і тільки за необхідності приходити до Пенсійного фонду. До того ж, у нас працюють дистанційні послуги, якими можна скористатись, зокрема вебпорталом ПФУ» - розповіла Алла Приймаченко, начальник Києво-Святошинського сервісного центру.На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна отримати майже весь спектр послуг, серед яких і можливість отримати довідки про перебування на обліку, про розмір заробітної плати/пенсії та інші. Також по області задіяно додатково 38 телефонів «гарячих ліній».

На період карантину, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2020 № 500, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області працюють в новому режимі:

Понеділок – 10.00-19.00.

Вівторок – 10.00-19.00.

Середа – 10.-00-19.00

Четвер – 10.00-19.00

П’ятниця – 10.00-17.45.

В громадській приймальні Києво-Святошинського сервісного центру прийом здійснюють 10 кваліфікованих працівників Фонду, робочі місця яких обладнано з використанням сучасного технологічного та інформаційного забезпечення, встановлено систему відео спостереження. Також приміщення облаштовано належними умовами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Для зручності відвідувачів, працює електронна черга, що чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність. Отримавши через спеціальний термінал талон з номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування, має змогу відстежувати її проходження на екрані спеціально оснащених моніторів та підійти до потрібного спеціаліста. Оскільки людина обирає у меню послуг категорію питання, вона потрапляє саме до відповідного фахівця і швидко отримує необхідну послугу.

Мешканці можуть отримувати послуги у комфортних умовах, впродовж всього дня, адже сервісний центр працює без обідньої перерви.

Доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів, удосконалення дистанційних форм обслуговування громадян – це ті пріоритети, над якими працівники Фонду працюватимуть і надалі.